1 Şubat 2013 Cuma

SURİYE’DE KİM ÖLDÜ! VE GÖRDÜM Kİ BÜTÜN ÖLÜMLER ÇOCUKLARA KALMIŞ…


Tarihi çok hatırlayamam, dün değil, bugün değil, her gün adice öldürülen  insanlık can çekişiyor dünya üzerinde.

Katili çok uzaklarda aramayın, az kumdan çıkaralım kafaları!

Suriye’deki  ve dünyadaki  ecelsiz ölen tüm çocukların katili sermaye sahipleri,  güç sevdalıları, emperyalist  kalplilerdir.

Yanı başımızdaki komşumuzdan bahsediyorum, vatansız kalanlardan savunmasızlardan,  kimseyle hesabı olmayanlardan, kötülerin cezasını canlarıyla ödemek zorunda bırakılanlardan. Çocuklardan, dünyanın geleceğinden söz ediyorum.

Nefret ninnisi söylediğiniz, kinle büyütüp, kanla  yuduklarınızdan! Bütün emperyalist güçlere sesleniyorum, hepiniz Suriyeli çocukların katilisiniz. Savaşı siz çıkardınız, çocuklarımızı öldürüyorsunuz.

Sözde kapılarını ve kalbini  açtığını iddia eden AKP iktidarına soruyorum: Gizliden gizliye savaş sürsün diye rüyalara dalıyorsunuz ya, savaş mağdurlarına sahip çıktığınızı sanıyorsunuz ya… Ülkesinde bir kör kurşuna denk gelip ölmemiş, kaçmış! Belki yaşamak için bir gökyüzü bulma umudu ile Türkiye’ye sığınmış; siz sığınmak sayın, ben açlıktan, kimsesizlikten, soğuktan ölen çocuklara sarılıyorum her gün.

3 yaşında, 5 yaşında, 7 yaşında ve bu sabah yine minik bir beden daha fazla dayanamamış evsizliğe, kimsesizliğe, açlığa, Aksaray’da bir parkta, yani ayazda. Kurşunlardan, gözü dönmüşlerden kaçan bir aile: Baba sorulduğunda “Şehit oldu” diyor. Şehit ne demek? Bir insan niye şehit olur?

Baba şehit, anne hep tanrıyla hesaplaşıyor, elinden bir şey de gelmiyor. Bir de öğretilmiş, hesap sadece tanrıya soruluyor. Katillerden yoksullar hesap  soramaz mı? Soramayacak mı?

Bugün 3 Suriyeli çocuk daha öldü. Onlara başka ülkenin soğuk parkına sığınmak yetmedi. Yoksullukla  kurşunun ne farkı vardır ki, ikisi de öldürür.

Suriyeli çocukların gökyüzünü çalanlara tekrar sesleniyorum, hepinizi  insanları seven yüreğimizle tarihe gömeceğiz. Tüm dünya halkları kardeş olacak…

İMD’li Bir Sağlık İşçisinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder