27 Haziran 2013 Perşembe

Pendik'ten Gezi Direnişine Bir Metal İşçisi



Merhaba,
Ben özel bir şirkette metal isçisiyim, herkesin olduğu gibi benim de Gezi Parkı Direnişi hâlâ hafızamda. 31 Mayıs’tan itibaren Taksim ve çevresindeydik. Ben çok gidemesem de İMD Gezi Parkı’na çadır kurmuş gece gündüz, yağmur çamur, gaz su demeden oradaydı.


Ben bir işçi olarak sendikaların eksikliğini çok hissettim, çok kızdım, çünkü böyle bir direnişe ülke çapında genel grev yaraşırdı.
Sonunda Gezi Parkı’nı kaybettik belki, ama çok şey kazandık. Bunların başında işyerinde işçilere Azrail olan ustabaşımız bizi, yani çapulcuları destekledi. Bizimle tartışan AKP’lilere karşı hep yanımızda oldu, ben de bunu fırsat bilip ustabaşına sendikadan dem vurdum.
Ben bu Gezi Direnişi’nde Taksim’deyken hiç yalnız kalmadım, sağ olsun hep yoldaşlarım vardı yanımda, ama eve gidince yapayalnız kaldım. Gezi Parkı’nı konuşmayı bırakın, direnişi gösteren kanalı açmama bile tahammül edemediler. İşte o zaman bir şeyleri kazandığımızı anladım.
Haksızlığa karşı eğilmeyip dimdik duran tüm yoldaşlara devrimci selamlarımı yolluyorum.
Pendik’ten Bir İMD’li

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder