18 Nisan 2012 Çarşamba

1 Mayıs Pikniği Hazırlıkları

Yoldaşlarım,
1 Mayıs geliyor. En önemli günümüz. 29 Nisan’da yapacağımız piknikte ve sonra 1 Mayıs’ta ne kadar kalabalık olursak, mücadelemizi ilerletmek açısından o kadar iyi. Ufkumuzu daraltır, sadece belli kişileri çağırırsak istediğimiz sayıya ulaşmak biraz zor olabilir, ama ayrım yapmadan pikniğimize çevremizdeki herkesi davet edersek bunu kolaylaştırabiliriz.
Ben kendi apartmanımda bunu yapmaya karar verdim ve bugün apartman panosuna astığım çağrının yararlı olacağını düşünüyorum.
Bunu sadece benim değil, tüm yoldaşlarımın yapmasını istiyorum. Daha sonra ve ilerleyen zamanlarda kendi apartmanımızla sınırlı kalmayıp, oturduğumuz mahallede de benzer şeyler yapabiliriz ve daha da büyük düşünebiliriz. Aslında mahalle çalışması budur, çünkü herkes kendi mahallesini daha iyi bilir. Kendi oturduğumuz muhitteki insanları mücadelemize çekmemiz şart. Bunun en iyi yolu da mücadelemizin belki de en heyecanlı, en coşkulu günü olan 1 Mayıs pikniğine onları katmaktan geçiyor.
Yaşasın 1 Mayıs!
Haydi İMD’yle 1 Mayıs Pikniğine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder