4 Ağustos 2014 Pazartesi

Geleneksel İMD Kampı'ndan İzlenimler-3

İMD’nin yani İŞÇİ MÜCADELE DERNEĞİ’nin organize ettiği kampa bu yıl ben de katıldım. Yalova’da mükemmel bir kamp yeri tutulmuş. Deniz,  kumsal şahane, kaldığımız evler çok temiz,  bakımlı, temiz yatak ve çarşafların, oksijeni bol ağaçların arasındaki kamp insanın dinlenmesi, aynı zamanda gelen arkadaşların yoldaşlık ilişkileri mükemmelliğin ötesinde bir şey, hepsine teşekkür ederim.

Yıllardır hasret kaldığım böyle bir ortamı hazırlayan İMD’li yoldaşlarıma çok teşekkür ederim, iyi ki gitmişim,  iyi ki bu yıl beni de çağırdılar. Yılların vermiş oldu ruh yorgunluğuma ilaç gibi geldi. Yapılan eğitim, seminer, sunum çalışmaları geçmişimi bana hatırlattıkları için çok memnun oldum. Bu konuda dinleyen, anlatan, yorum yapan tüm yoldaşlara selam ve sevgilerimi iletiyorum.


Bir daha böyle bir ortamın hazırlanmasını isterim, bir daha eğitim çalışmalarını yapalım, konuşalım,  tartışalım, daha iyi tanışmak, mücadelemizi, haklarımızı, daha iyi bir şekilde öğrenmek, bilinçlenmek dost ve düşmanlarımızı iyi tanımak düşüncesiyle herkese ve İMD’ ye işçi hakları ve sınıf  mücadelesinde başarılar dilerim. Gelecek güzel, özgürlük dolu günlerin tüm işçi sınıfının, yani bizlerin olması dileklerimle.

Hoş ve esen kalın.


                                               İstanbul’dan İMD’li bir emekli işçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder