3 Ağustos 2014 Pazar

Geleneksel İMD Kampı'ndan İzlenimler-1: Deniz+Kum+Güneş+Mücadele = İMD Yaz Kampı


Derneğimizin düzenlediği yaz kampı boyunca hayatımdaki en güzel günleri geçirdim.

Kamp yaparken yoldaşlarım ile doğadan kopuk sistemin içinde kendimizi biraz da olsa doğayla buluşmuş hissettik.

Yoldaşımın çay ocağında yaptığı çorba şelalesi ve hazırlanışında bizzat bulunduğum kahvaltıyı İstanbul’un en iyi yerlerinde bile tadamazdım.

Kampın sonunda gerçekten hüzünlenmiştim ve kamptan yeni tanıştığım yoldaşlarımın sevinci ile ayrıldım. Kampın başında bir daha gelir misin buraya deselerdi ‘’Yok ya gelmem. Gezilip görülecek bir sürü yer var‘’ derdim, ama şimdi yoldaşlarımla tekrar gitmenin yolunu gözlemekteyim.

Kampta herkes elinden gelenin en iyisini yaptı. Kahvaltı ve yemek hazırlayan, uçurtma uçuran, bağlama ve darbuka çalan, sunum yapan, çöp toplayan, masaları kuran tüm yoldaşlarımın ellerine sağlık.


Üç gün süren kampımız doğa, sanat, samimiyet, yoldaşlık, paylaşım kavramlarını içimizde hissettiren yaşam alanımız oldu.

İlk günden itibaren kampta kolektif ve komünal bir yaşam oluşturmaya çalıştık. Bunu pratik olarak sergilediğimizi ve gezi ruhunu yaşattığımızı düşünüyorum. Emeği geçen bütün yoldaşlarıma teşekkür ediyorum.


İstanbul’dan Militan bir liseli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder