2 Mayıs 2012 Çarşamba

Taksim'de 1 Mayıs Coşkumuz

Bildiğiniz gibi, dün 1 MAYIS İŞÇİ ve EMEKÇİ dayanışma günü, dünyada olduğu gibi ülkemizde de coşkuyla kutlandı. Ben de bir metal işçisi olarak Taksim 1 Mayıs alanında yerimi aldım.



   Kortejimiz ne kadar disiplinli çalıştığımızın güzel yanıydı,  pankartımız ise kelimelere sığmayacak cinstendi. Alana gidene kadar pankartımızın bir tarafını çekebilmek için yarışa girdiler adeta... 



Aramıza yeni katılan arkadaşlar sözümüze anlam kattılar. Ama bir o kadar da katılamayan oldu. Bizzat ben kendi fabrikamdan birçok işçi arkadaşımı “1 Mayıs resmi çalışma günü”ne kurban verdim.



Alana inerken birkaç küçük istenmeyen olay yaşanmış olsa da, alanda yüzbinler coşkuluydu. Eksikler de yok değildi tabii. Benim dikkatimi çeken elimizde son hak olan KIDEM TAZMİNATI’ndan pek de söz edilmemiş olmasıydı. Biz ise İMD olarak kıdem tazminatı kampanyamızın sloganlarını 1 Mayıs alanına da taşıdık.


Biz emekçiler için her gün 1 Mayıs her gün kavga aslında 1 Mayıs bizim kendimizi görmemizi sağlayan bir ayna. Biz dün olduğu gibi bugün de temel amacımız olan DEVRİM’e ancak örgütlü mücadele ile ulaşabiliriz.

Dilerim bir sonraki 1 Mayıs’a daha çoğunlukla gidebiliriz. TÜM DÜNYA EMEKÇİLERİ BİRLEŞİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder